tirsdag 23. august 2011

Kaffe

At jeg og min kjære er glad i farger, det vet alle som har besøkt cafeen vår. Nå har vi fått noen knall kanner fra Bodum. De stråler i gult, blått og lilla. Hos Kåre Maloney (cafeen vår)kan du få kjøpt deg en slik presskanne med kaffe, servert i små søte bestermorkopper. Det skal jeg vise dere senere.
I kveld er det hjemmekaffe. Måtte selvfølgelig bestille en slik gul, kul, kanne til meg selv også. Fint å ha når søvnen river i kroppen og jeg nesten sovner selv, av nattasangen til lillesnella vår.
Men med litt god kaffe i koppen får jeg sneket meg til litt bloggetid istede.

Disse presskannene er perfekt for småbarnsforeldre. Den nye patenten har lokk som sitter fast og du må presse ned håndtaket for å få ut kaffen. Fint i tilfelle ulykken skulle være ute og små barnehender får tak i kanna.







Og den beste kaffen får man selvfølgelig fra nymalte kaffebønner. Mmm.

1 kommentar:

  1. så koselig du er på blogginga altså:)
    det går jo strålende!
    så først nå at det var kjolen min du hadde på deg på bildet til høyre,
    ..så fiiiiin du var!!
    presskannekaffe er dig:)
    ses i morra

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!