mandag 12. desember 2011

Adventsstemning

I går skulle jeg laget et innlegg, det ble det ikke noe av. Bloggen min er et overskuddsprosjekt og nå i desember kjenner jeg at oversluddet mitt blir brukt på andre ting. Men da er det ekstra koselig å lege et innlegg når jeg finner tid :)
I går morrest fikk mor i huset sove ut og da jeg sto opp var huset tomt.
Da ble det rolig 3. søndag i adventsfrokost på meg, før jeg gikk ned å åpnet Kåre Maloney.





Første frokost på min nye Figgjo tallerken.
Blir helt yr av den mintgrønne fargen. Og mine fine kopper fra Element passer så fint til.
På veggen henger selvlaget julepynt med askepott på. Har bare klippet ut bilder fra nett som jeg har laminert. Enkelt, nostalgisk og dekorativt ;)

Ønsker alle en fin uke!

2 kommentarer:

  1. hørtes ut som en deilig start på dagen!
    den skiva di så ut som en sunn start også,
    jeg er stor tilhenger av egg med sine sunne proteiner og fett!
    takk for en fin start på min dag i dag,
    med sjelevarmer og perfekt horn!!
    savner visst Kåre alt jeg…he he
    beste stedet!

    SvarSlett
  2. Så fin figgjotallerken da :) Synes askepott på veggen var kjempekult!! :) Ha en fortsatt fin uke :)

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!