lørdag 21. januar 2012

Bloggere på Bugges

I går var jeg på et knallkoselig bloggtreff på Bugges EFTF i Oslo.
De som deltok på kaffeslabberaset var 4 etg, Med et lekent sinn, Lidyll og Designhund.
Dette var mitt første bloggtreff og det var så stas å møte andre med samme interesse. Skravla gikk og det knipset i kamraene fra klokken 11.oo til lang utpå ettermiddagen. Skikkelig kos å møte disse trivelige jentene!
Dagen ble avrundet med shopping på løkka. 
Skal vise dere litt fra den runden i neste innlegg.



Kåre Maloney fikk også litt inspirasjon på turen. Bare se de fine menyene de har på Bugges!


Utveksling av kameratips. 




Bloggere med blomstrende pengebøker ;)

Ønsker alle en fin lørdagskveld!

6 kommentarer:

  1. Det ser ut som dere hadde det utrolig koselig! Jeg skulle jo egentlig ha vært med, men pga ei syk lita jente måtte jeg bli hjemme. Men jeg har planer om en tur til Kongsberg og Kåre om ikke altfor lenge, så da treffes vi vel. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ser veldig frem til blogginvasjon på Kåre! :) Velkommen skal du være!

      Slett
  2. Hallo!
    ja, takk for i går - det var en super tur!
    her står strykejernet og symaskinen på,
    men virrer mest rundt, ikke så produktiv.
    men det er jo masse igjen av kvelden ennå,
    ja-ja men!!
    fineste Lørdag til deg.

    SvarSlett
  3. Takk for i går, veldig hyggelig å lunsje med dere!
    Er det greit om jeg låner noen bilder av gårsdagen av deg(med link såklart)? Jeg var ikke fullt så aktiv med kameraet;-)
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Selvfølgelig kan du det :)
      Og takk det samme!

      Slett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!