fredag 3. februar 2012

Mine pasteller

Søte Lidyll har en utfordring gående



"Vis meg dine pasteller"

Her er et utdrag av mine...






Dådyrvasen er min favoritt og må få vise seg frem TO ganger! 

Den ble kjøpt på den herlige butikken Ruth 66 på Torshov.


Serviset er Wedgwoods polkadot. Elsker det!


Plastkurven har jeg båret rundt på siden jeg var liten. Nå er det lillesnella mi som har lekene sine i den.


Og tilslutt... Kaffe. Nespressos kaspler er nydelige... Både estetisk og kulinarisk!


God helg!

7 kommentarer:

  1. Fiint!
    Lekre kopper på første bilde!
    Jeg ♥ pasteller!;)
    klem

    SvarSlett
  2. Fine pasteller!
    Den vasen var herlig kitschy.
    Og sånne plastkurver/vesker er så kule synes jeg.
    Ha en god lørdag:-)

    SvarSlett
  3. Hei og hå den vasen var akkurat passe kitch! Døds fin og kul! Kos deg med nespresso kaffe, jeg tar til takke med min moccamaster :)

    SvarSlett
  4. Hei hei!

    Gjennom 4.etg sin blogg har jeg funnet veien til din blogg. Første gangen jeg er på besøk, og det blir ikke det siste. Masse fint å se!
    Hvor er det cafeen deres ligger?

    Ha en koslig søndag :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg, søte du!*smile*
    Stas at du hang deg på utfordringen min!

    ...og supert bidrag! Lekent og nydelig*smile* Jatakk!
    Hadde sånt plastnett da jeg var liten også-i akkurat samme fargen faktisk...så nå ble jeg passe nostalgisk ja*hihi*

    Ønsker deg og dine en flott søndag!
    Klem til deg

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!