søndag 4. mars 2012

Soverommet

Aldri så galt at det ikke er godt for noe...
Med influensa bruker man jo endel timer på å bare ligge og stirre i taket på nettopp SOVEROMMET...
Igår fikk jeg gjennomført noen endringer der.
Kastet ut noe gammelrosa, som jeg er blitt så lei.
Inn med et ekstra klesstativ, BARE til mine kjoler og IKKE til de 750 skjortene til min kjære...
Frem med sort nattbord og endelig fikk Lisbeth Dahl lampa mi den plassen den fortjener.
Lillesnella synes og det er gøy med forandring og var til god hjelp med montering av klesstativ ;)




6 kommentarer:

  1. lekkert!
    er jo SÅ gøy med forandring!
    Kjolene dine fortjener å komme frem..
    du tar jo fine bilder med lampelys på også du!!
    Klem, (håper jeg kommer strax på en Americano.)

    SvarSlett
  2. Ser ut som et kjolestativ jeg ville ha hatt! så fint soverom, og forresten, hvordan blomster er det du har der på nattbordet, de var så søte :)

    SvarSlett
  3. Morro med oppdatering, soverommet er ikke det som prioriteres høyest her i huset.. men alltid ekstra deilig når man føler det er ekstra fint der da!

    SvarSlett
  4. Åå, for et nyydelig sovermo :)

    Så gøy at kjolen stod til forventningene! Gleder meg masse til å se den!!
    Fin søndag!

    Klemmer

    SvarSlett
  5. så fantastisk at Kåre bobler!
    -jeg er stolt av han..:)
    jeg har fri på onsdag, håper jeg tar turen da:)
    klem

    SvarSlett
  6. Forandring er alltid godt. Og å få kjolene frem er både dekorativt og det gjør rommet litt koseligere:-)

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!