fredag 17. august 2012

Nytt på soverommet

I dag har det vært planleggingsdag i barnehagen.
Jeg og lillesnella har hadd en fin dag hjemme i sola.
Og mens hun sov, var jeg effektiv.

Fikk spraylakkert nattbordskapet mitt som før var gammelrosa.
Ommmøblert på soverommet.
Lagt på det fine sengetøyet som jeg kapret på loppemarkedet sist helg.
Og pakket ut den fineste kjolen og hengt den på hedersplass.

Så nå er det retrosommerstemning på loftet.





Neste prosjekt er å male tapetveggen bak senga. Er så lei de gullblomstene...
Kanskje det blir neste planleggingsdag ;)

GOD HELG allesammen!

1 kommentar:

  1. så godt å få gjort sånt da:) eneste gnist jeg får til å vaske er å gjøre en liten forandring, ellers er det jo ikke no gøy.

    Finn en fin, ny tapet da vel, isteden for å male? slipper å vente på tørk da vet du, du som er like tålmodig som meg…
    satser på Kåre i morgen altså:)

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!