fredag 21. oktober 2011

Ro

Denne uken har det vært europeisk marked på torget rett ved her vi bor. Hadde store planer om å vise dere alt det gode de selger der, men denne uka har gått så fort.
En hyggelig effekt av markedet har vært fullt hus på kafeen vår Kåre Maloney, hele uka.
Hipp hurra for det, men med så mange flotte kunder å ta seg av, og ei lita snelle som er småsyk og får tenner, blir det lite bloggetid. Derfor har jeg nå en rolig fredagskveld med en liten belønning til meg selv;)



Ikke alltid man føler seg som på koppen, derfor er det så fint å få slike gaver som minner en på at man ikke er så værst likevel :)
Koppen er forøvrig fra "Mitt lille hjem", en herlig interiørbutikk som ligger neders i Markveien, på grunerløkka i Oslo.
Som dere ser måtte bildet tas på kveldstid etter roen senket seg...


I morgen er det tid for Skrimloppa. Det ligger i navnet... DET BLIR STAS!


Ønsker alle en fin helg!

1 kommentar:

  1. hei din supre mor, det er du visst:)
    gjett om vi ses i morra da...
    drar vel hjemmefra sånn litt over halv?
    du får si i fra om jeg skal plukke deg opp...
    gleder meg, og spent på hva vi kan finne!!
    weeeee...
    klokka er over ni, så du har vel lagt deg du;)
    sov godt!

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!