mandag 16. januar 2012

Lillesnellas rom


Kommoden er et loppefunn som jeg har malt lys rosa og satt på nye knotter. Liker det naive utrykket den får med ulike knotter.
Oppbevaringskurven er fra Åhlens og er kjekk til både leker og annet smådill.


 Dukkevogna har jeg vist tidligere. Men den er jo så fiiin! Den er også et loppefunn, som jeg har pusset og shinet til den skinner slik den gjør idag.
Jeg liker å dekorere med fine klær. Strikkajakken er etter Lillesnellas mormor. Den fikk hun i Amerikagave da hun var ett år! Det var tider det :)

Veggdekoren er kjøpt i den nydelige lekebutikken Nøtteliten, som ligger her på Vestsida i Kongsberg.




Små søte dyr og figurer hører et barnerom til. Bambien er et broderi funnet på loppis. 
De finurlige fiskene i keramikk er det min tidligere studieveninne Vigdis som har laget.
Hun lager de mest fantastiske fantasifigurer med et helt utrolig livlig utrykk!

Ønsker alle en fin fin uke!

4 kommentarer:

  1. Mange fine detaljer! Smart med den oppbevaringskurven, og bambibroderiet var helt nydelig:)

    SvarSlett
  2. Så koselig barnerom. Dukkevognen var skjønn :)
    Elsker når folk setter sitt eget preg på ting. For eksempel kommoden du har "fikset". Stilig! :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Så fint et barnerom!
    Liker alle fargene, det er slikt
    et barnerom skal være, synes jeg :)

    Nydelig den dukkevogna, herlig!!!

    Nå er det full avslapping her med beina
    opp og brus i glasset - deilig!

    Mange klemmer og ønsker om en
    fin mandagskveld! :)

    SvarSlett
  4. Herlige farger og akkurat passe dose retro, også på lillesnellas rom :)

    Og du; du vant gi-borten med putetrekk fra H&M Home inne hos meg, så om du sender meg adressen din så skal jeg få puttet dem i postkassa!

    Klem og en finfin lørdag til deg :)
    Signe

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!