søndag 26. august 2012

30 årsdag

29. juli ble jeg 30. Men da var jeg så opptatt av å gifte meg at jeg fikk ikke helt feira bursdag :)
Dermed sparte jeg den festen en mnd og tok den igår.
Fin fin kveld med flotte jenter og deilig tapas.







1. Herlig tapas. Perfekt mat når man skal ha selskap hjemme. Lett å smekke sammen :)

2. Velkomstdrink. En Sangria laget på 50% rødvin, 50% fanta og appelsinskiver. Friskt og godt.

3. "Baren" Balje med is fylt med ulike øltyper som passer godt til tapas. Alkoholfritt til de med søtnoser i magen ;)

4. Fine gjester rundt pyntet bord. Papirdekorasjon i taket fra søstrene Grene.

5. Jubilanten

6. Dagen derpå frokost. De søteste vaktelegg i steikepanna.

Takk til dere fine jenter for at dere gjorde feiringen min så fin!!!

2 kommentarer:

  1. Det er du som er fin vet du Dina;) Damen i leopardbukse synes det var SÅ stas å feire deg også, samt møte dine venner! For en fin gjeng - det må jeg si!
    Glad for at jeg snart ser deg igjen..

    SvarSlett
  2. For en fin stemningsrapport av en fin kveld! Hurra for Dina, vakre du=) Klem C

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!