søndag 16. oktober 2011

MIN helg

Denne helga har jeg vært alene hjemme for første gang siden lillesnuppa vår ble født. Mine tre kjære koser seg hos svigers i Kristiansand, mens jeg har vært hjemme og holdt hjulene igang på Kåre.

Og i dag er det MIN dag.
Sto opp når jeg ville, spiste laaang frokost i selskap med rom123, ryddet bort sommerklær, gjort noen forberedelser på Kåre, vært på skogstur, spraylakkert litt og rett og slett bare kosa meg.

Man blir litt smårar av dette bloggelivet. På skogstur følte jeg nesten at jeg var på shopping. Gikk å gransket skogen etter fine kongler, strå og greiner til å pynte opp hjemme med. Og jammen fant jeg også ;)



Deilig hjemmelaget plommesyltetøy med anis og vanilje,
 som jeg fikk i gave hos min tidligere sjef der jeg jobbet i Oslo.
Litt av en sjef!
Takk Gunhild! Det smakte herlig!




Ønsker alle en fargerik søndagskveld!

5 kommentarer:

  1. Høyres ganske himmelsk ut å ha ein dag heilt for seg sjølv, særleg det med å kunne stå opp når du vil ;) Her har vi også vore på konglefinnetur i dag, fin søndagsaktivitet.

    God ny veke til deg!

    SvarSlett
  2. Ser ut som en deilig dag!!
    Takk for fine ord hos meg! Kjekt at noen setter prsi på de samme gamkle detaljene i mitt hjem;)
    Ønsker deg en fin kveld og fin ny uke!
    Lgger meg samtidig til som følger av den koselige bloggen din:)
    Klem, Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  3. syns du e en fantastisk blogger Dina!! Så herlig å lese i bloggen din! :) go klem

    SvarSlett
  4. å så fin helg du har hatt!
    godt å ha litt tid for seg selv..
    det fortjente du nå!
    Håper det gikk greit i kafeen på Lørdag da?
    men vi snakkes i morgen...

    SvarSlett
  5. Det hørtes deilig ut med en helg for seg selv! :)
    Nydelige bilder, spesielt det av stråene i vasen!
    Jeg har også vært ute på konglejakt!

    Ha en fin uke! :)

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!