mandag 10. oktober 2011

Sort hvitt

De fleste som kjenner meg vet at jeg elsker farger. Men noen ganger er det godt å ha noe nøytralt å hvile øye på.

Vi har nå fått nye vinduer med fine hvite vinduskarmer. For å feire dette har jeg unnet meg en ny hvit lampe fra Lisbeth Dahl.
(Den er også til salgs i kafeen vår)

I det andre vinduet står den fine gamle 20 talls lampa vår. Relieffet i bakgrunnen er en gave jeg fikk fra min kjære da lillesnuppa vår ble født.





Ønsker alle lesere en fin uke!

3 kommentarer:

  1. liker lampene!!! grattis med den nye. kjekt å feire litt;)
    klem

    SvarSlett
  2. så sant, så sant:) ønsker meg den lampen jeg også...må bare betale ned Mac' en min først. Må være litt streng med meg selv der. Ikke lett, var å så på en nesten lik pute du har i grå, fra Tine K idag, men 800,-
    Var neeesten kredittkortet ble tatt opp, men klarte å stå imot...
    ses snart vi;)
    og du...du har vunnet retroglass hos Lidyll!
    klem

    SvarSlett
  3. Hei!

    Koselig at du likte bloggen min og vil følge meg videre..
    :) De lampene var tøffe, har flere slike lamper jeg sikler på for tia, men nå er det litt kjøpestopp her i gården.. *smile*
    Har hatt litt for mye av de impulskjøpa mine i det siste ;)

    Nå stikker jeg på jobb..

    Ha en super dag! :)
    Klem fra Ida

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!