søndag 13. november 2011

Farsdag

Hipp hurra for de to beste pappaene i verden!

3 kommentarer:

  1. Ja, hipp hurra for fedrene!! :)

    Håper du har hatt en fin helg..
    Nå er det snart ny uke igjen.
    Ønsker deg en fin ukestart!

    Klem fra Ida
    :)

    SvarSlett
  2. fine pappaer:)))
    klart jeg kommer innom deg…
    i morra tror jeg!
    Tar med litt puter med fyll og disse juletrærne til å henge.
    Er det godt lys og jeg kommer tidlig, kunne det være greit å ta litt bilder av det nye som er kommet også.
    ses <3

    SvarSlett
  3. Hurra! Selv har jeg ingen 'pappaer' i mitt liv, men en fin svigerfar og stefar har fått sjokkis i posten og er fiiine erstatninger :)

    Klem og en finfin søndagskveld til deg!
    Signe

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!