mandag 5. september 2011

DIY Forvandling av gammelt furuskap.

Idag tenker jeg å dele et opppussingsprosjekt med dere. Dette skapet forvandlet jeg i fjor vår, men kan jo være like gøy for dere å se likevel :)
Skapet var opprinnelig et kjedelig furuskap fra Ellos.
Først grunnet jeg hele skapet med hvit heftmaling. Deretter malte jeg det hvitt inni og grønt utenpå.
Hyllene ble kledt med gavepapir som igjen ble trukket med kontaktpapir for å gi en mer slitesterk overflate.
Siste krone på verket ble to hvite knotter, kjøpt på indiska.
Resultat: En fin fargeklatt som nå pryder stueveggen og rommer våre fineste serviser :)

1 kommentar:

  1. utrolig kult det ble!! Den grønnfargen er SÅ fin sammen med pastellblå og turkis!! Fint med de hvite knottene også.. Flinkis:)

    Håper du holder unna alle de besøkende på Kåre i dag alene da,
    jammen moro å se hvor mange som vil ha lunsj hos dere.
    Jippi!
    Ses snart igjen

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!