søndag 11. september 2011

Nydelig nytt.

Da har vi vært på en miniweekendtur til Oslo i helgen. Elsker byen og livet der.
Finner mye inspirasjon i å bare sitte på cafe på løkka og se på folk. Mye gøy der.
Og ikke minst søndagsmarkedet på Birkelunden. Da jeg bodde i Oslo sto jeg der selv også. Veldig stas!
I dag fant vi igjen noen skatter der. Et nydelig strikketeppe, fine øredobber og min mann fant seg en tøff vintage Adidasgenser. Kan være litt stive priser der, men i dag var vi heldige.
I tillegg til markedsshopping tok vi en butikkrunde lørdags ettermiddag. Da ble det et par nye puter til høstkos i sofakroken. Herlige Kremmerhuset har så mye fint!
God søndagskveld til alle!

Disse nydelige koppene fikk jeg i bursdagsgave fra min kjære.
 De er kjøpt på Cortado i Oslo, hvor vi også kjøper kaffen til Kåre Maloney


Herlige puter fra Kremmerhuset


1 kommentar:

  1. Hei hei!
    velkommen som medlem av NIB da:)
    jeg fant deg iallefall på siden der i dag,
    nå er det flere som finner veien til deg og den fine bloggen din!
    MORO
    fint dere kosa dere i byen også!
    Ses Tirsdag;)

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!